15.12.2015

15. luukku: Suut makiaks







Suklaa-banaanikakun ohje löytyi Kotivinkistä. Kakku ylsi mieheni kategoriassa "paras leipomus, mitä olet 11 vuoden aikana tehnyt!" Ja sitä haettiin lisää, välillä vähän salaakin... Se on aika paljon mieheltä, joka ei yleensä välitä mistään pullajutuista. 

En ole mikään kokkikolmonen ja tuon vuoan kanssa kävi taas niin, että oli liian iso taikinan määrään nähden eli aika lättänä siitä tuli ja tuota kuorrutejuttua en ymmärtänyt... Siis kun olin sulattanut suklaan, niin se ei todellakaan mitenkään kauniisti valunut valmiin kakun päälle ja mun oli pakko laittaa se pursottimeen juuri ennen vieraiden tuloa. Yksi vieraista ei voi syödä suklaata, joten hänelle olin ottanut sivuun omat palat ilman kuorrutusta. 

Ei muuta kun suut makiaks :)





4 kommenttia:

  1. Näyttää herkulliselta:) Oon myös joskus tehnyt vähän samannäköisen banaanikakun ja siitä tuli myös oikein hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, banaani (ja suklaa) sopii leivonnaisiin hyvin :)

      Poista
  2. Pakko testaa, ihan jo tuon herkullisen ulkokuoren takia :P Ja jos miehesikin tästä kerta tykkäsi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! On kyllä sellainen kuivakakkumainen, mikä ei kaikille maistu. Mun suurinta herkkua on juuri vastaavat ja ihan peruspulla :P

      Poista

Jos kommentoimisen kanssa on ongelmia, niin valitse Kommentti nimellä: "Nimetön" ja kirjoita tekstisi perään oma nimesi :)

Kiitos, kun kävit blogissa <3 Kommentti ilahduttaa aina!