28.9.2012

Hemmottelua

Juhlatunnelmaa...






Sain syntymäpäivälahjaksi Liisa Vitalin hopeisen riipuksen, älypuhelimen, lukemista, lahjakortin eläinkauppaan ja rahaakin. Kyllä kelpaa, kiitos! <3


Huomenna ajattelin pyörähtää keskustassa katselemassa Tampereen päivän tapahtumia ja samalla muutamalle neitoselle synttärilahjoja ;) Yhden pikkupojan pakettikin mulla on vielä jemmassa, kun tämän viikon treffit siirtyivät. Lahjojen antaminen ja saaminen on mukavaa.



Suunnittelija Liisa Vitalin koruista lisää täällä 



Mitä te meinaatte puuhailla viikonloppuna?



P.S. On mulla edessä myös vaatekaapin siivousta ja kirpparitavaroiden hinnoittelua, varasin Bonukirppikseltä pöydän viikon päästä alkavaksi!


8 kommenttia:

  1. siis aivan ihanat synttärilahjat olet saanut. minä kun olen joulun aikaan syntynyt niin en saa lahjoja ikänä syntymäpäivän kunniaksi. viime vuonna mies osti elämäni ekan synde lahjan minulle.. ilmakihartimen :) onnea vielä kerran merkkipäivänäsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on vähän sama juttu, kun mies on syntynyt jouluaattona, niin eihän niitä synttäreitä koskaan erikseen juhlita. Olen kyllä yrittänyt joka vuosi hankkia kaksi pakettia ;) Hienoa, että olet saanut kans toisenkin lahjan! :) Kiitos onnitteluista ja mukavaa viikonloppua!

      Poista
  2. Siellähän on vietetty synttäreitä ihan kaksin kappalein. Onnea myös sinulle! =)

    Viikonloppuna ohjelmassa ulkoilua dogien kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,kiitos! Nuga on syntynyt viisi päivää (ja aika monta) vuotta mun jälkeeni ;D

      Toivotaan kuivaa keliä, niin on mukavampi ulkoilla, leppoisaa viikonloppua!

      Poista
  3. Onnittelut, upeita lahjoja olet saannut.

    VastaaPoista
  4. Tilaan Kotiliesi-lehden että saan tämän kaulakorun lahjaksi, -siis aivan ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa, on mahdollisuus saada koru sitäkin kautta :)

      Poista

Jos kommentoimisen kanssa on ongelmia, niin valitse Kommentti nimellä: "Nimetön" ja kirjoita tekstisi perään oma nimesi :)

Kiitos, kun kävit blogissa <3 Kommentti ilahduttaa aina!