17.8.2012

Ostokset Tukholmassa







Näin tuon Tintti ja Milou -kassin kirjakaupan ikkunassa ja ryntäsin heti sisään. Olen Milou -fani, sillä koira muistuttaa paljonkin meidän parsonrussellinterriereitämme. Ainakin Ranskassa sanovat parsonin nähdessään: Milou! :) 

Muuten ostoksia tuli tehtyä aika harkiten. Näiden lisäksi kotiutin laivalta muutaman kauniin mohairhuivin syksyn viimoihin: keskiruskea ja tummansininen. Sekä sitä ihanaa Kalevin mustikka-valkosuklaata tuli hankittua muutama levy varastoon, hih ;)

Mitä kauppoja suositte Tukholmassa käydessä? Mitä sieltä kannattaa ostaa?

P.S. Kaunis Elämä blogissa on kiva arvonta meneillään, käy kurkkaamassa! :)

8 kommenttia:

  1. Täälläkin ollaan Milou-faneja! Kaupan ikkunaan asetellut Milou-tuotteet ovat kyllä aikas pahoja ansoja. :D Mä pidän tuosta Milou-kansiosta ja -avaimenperästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitä faneja on sitten enemmänkin! Todella, eihän siitä ohi voinut mennä :D

      Poista
  2. Milou on ihana! Tässä meidän kadulla yhden omakotitalon pihasta juoksi mies perään viime kesänä ja kysyi: "onko tuo Milou?". Vastasin, et ei ku tää on Ulpu :)
    Ihana Tukholma, olen käynyt joku kymmenisen vuotta sitten ja pidin kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, vai sitä samaa kysellään Suomessakin :) Pieni loma Tukholmassa on helppo ja mukava irtiotto arjesta, suosittelen!

      Poista
  3. Hyviä löytöjä teit! Tajusin juuri, että vaikka olen tällainen shoppaholic, löysit paljon enemmän ostettavaa kuin minä:)

    VastaaPoista
  4. Minäkin oon Milou-fani! ^^

    VastaaPoista

Jos kommentoimisen kanssa on ongelmia, niin valitse Kommentti nimellä: "Nimetön" ja kirjoita tekstisi perään oma nimesi :)

Kiitos, kun kävit blogissa <3 Kommentti ilahduttaa aina!